تماشای ویدئو سفری به درون یخچال واقعیت مجازی، راهکارهای تبلیغاتی برندها در بازاریابی مدرن از کيونما

برند پنیر خامه ای «بورسین» Boursin: The Sensorium یک تجربه ی واقعیت مجازی جدید خلق کرده است و کاربران را به یک سفر چند حسی به درون یک یخچال می برد تا طعم محصولات، ترکیب غذاهایی را که از نظر طعم به یکدیگر می آیند و ایده های آشپزی خود را به آن ها بفهماند. فرقی نمی کند به عنوان یک کسب و کار در چه حوزه ای فعالیت میکنید و مخاطبان هدفتان چه افرادی هستند، با روش های نوین بازاریابی و تبلیغات به کمک واقعیت مجازی می توانید خود را از رقبایتان متمایز کنید. برای اینکه بیشتر از واقعیت مجازی و کاربرد آن در مارکتینگ و تبلی
21 شهریور 1401
کيونما
loading...
ویدئو های مرتبط