توضیحات: یاد بگیرید که وظایف خود را به طور کارآمد و مداوم اولویت بندی کنید. این دوره کوتاه از متخصص بهرهوری، دیو کرنشاو، نشان میدهد که چگونه زمان خود را در رابطه با آنچه که مهمترین است و چه چیزی بیشترین تأثیر را بر کار شما دارد، برنامهریزی کنید. دیو دوره را با مروری بر فلسفه اولویت بندی ارزش زمانی (TVP) خود آغاز می کند. در مرحله بعد، او یک فرآیند شش مرحله ای را برای تعیین اینکه یک کار چقدر فوری است، چقدر تأثیر خواهد داشت، و اینکه آیا باید به یک همکار واگذار شود یا از طریق فناوری خودکار شود، ارائه می دهد
کيونما