در تمام طراحی ها نباید از پیچ و تاب و رنگهای جیغ و ... استفاده کرد، گاهی می توان با طرحی مینیمال و استفاده از لوگو، هویتی فوق العاده ایجاد کرد. طرحی خاص و ماندگار در ذهن مخاطب! در طراحی بسته بندی خانواده محصولات صادراتی زعفوزار از این الگوی ساده استفاده کردیم.
این هویت از المان منحصر به فرد لوگوتایپ زعفوزار استخراج شده است. در میان این طرح؛ پنجره ای قرار دادیم تا مرکز توجه مخاطب باشد و قرمزی زیبای زعفران را بتوان در آن به خوبی دید و پی به کیفیت آن برد.
بسته بندیهای کشویی زعفوزار در وزن ها و کیفیت های
کيونما