#خبرمهم
این ویدئو پیام مهمی برای صاحبان صنایع رب گوجه فرنگی ایران دارد.
انحصار نسل جدید رب گوج فرنگی در ایران را به مالکیت فکری خود در آورید و با محدود سازی رقبا ، بازاری انحصاری برای خود خلق نمایید.
در سال رونق تولید ، میتوانید انحصار افزودن هر نوع چاشنی و افزودنی به رب گوجه فرنگی را در اختیار بگیرید.
این انحصار اکنون در اختیار انستیتومطالعات خلاقیت سروش امرداد است .
با وجود این انحصار هیچ برندی نمیتواند، هیچ افزودنی ای به رب گوجه فرنگی اضافه نماید و این برای یک مدیر هوشمند یعنی قدرت و تولید ثروت...
کيونما