«هوش مصنوعی» میآید و همه ما را کاربر خود میکند! یا بهتر است بگویم آمده و کاربر خوردش کرده است! پس مقاومت در برابرش تاثیر چندانی ندارد! مثل موبایل، اینترنت و بقیه فناوری هایی که ایجاد شدند و ما را کاربر خودشان کردهاند.
نظریه «اشاعه نوآوری» میگوید که افراد جامعه در مقابل تکنولوژیهای جدید به 5 دسته تقسیم میشوند:
1) دسته اول، نوآوران، افرادی جسور و ریسک پذیر که بیشتر از بقیه علاقه مند به آزمایش ایده های جدید هستند. آنها منتظرند تا چیزهای جدید وارد بازار شود و امتحانش کنند.
2) دسته دوم، رهبران پیشرو، که
کيونما